Administratie- en Belastingadviesbureau Scholten BV in Nijkerk

Met meer dan 70 jaar ervaring als administratie- en belastingadvieskantoor is Scholten BV een gevestigde naam in Nijkerk en omstreken. Vakkennis staat hoog in het vaandel en door ons grote netwerk aan externe adviseurs, kunnen wij u in bijna elke situatie van dienst zijn.                                                                                                                                   

Vanuit het kantoor dat gevestigd is in het historische centrum van Nijkerk, zijn wij u professioneel en onafhankelijk van dienst. Hierbij staat het persoonlijke contact voor u als klant centraal. 

Wij verzorgen onder andere alle voorkomende aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Uiteraard verzorgen wij voor u ook de jaarrekeningen, kwartaalrapportages, salarisadministratie, contact met de belastingdienst en alles wat er verder bij komt kijken. Een steeds belangrijkere functionaliteit is het zelf invoeren van de administratie door klanten. 

Zelf online boekhouden

Steeds meer ondernemers willen zelf een bijdrage leveren aan de eigen administratie, om zo direct meer inzicht te krijgen in de financiële situatie van de onderneming. Daarnaast wordt ook steeds vaker het relatiebeheer online bijgehouden. Administratiekantoor Scholten BV heeft de beschikking over uitstekende online boekhoudsoftware waarmee u direct inzicht krijgt in de financiële situatie. Lees meer over het online boekhouden via Scholten BV.

Begeleiding startende ondernemers

Bent u startende ondernemer of wilt u binnenkort gaan starten als Startende Ondernemer Administratieondernemer. Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij wijzen u de weg in het web van allerlei zaken die u daarvoor moet regelen. Elk kwartaal nemen wij uw administratie onder de loep en kijken we samen of u op de goede weg bent of dat u nog ergens aan moet sleutelen. Daarnaast krijgt u in het eerste jaar als ondernemer korting op de normale tarieven. Dit alles draagt bij om u als ondernemer de "kickstart" te geven om uw bedrijf op te starten.

 

Online boekhouden

Het online boekhouden door de klant zelf is aan een grote opmars bezig. 
Steeds meer bedrijven, zowel zzp, mkb als grote ondernemingen, vinden het fijn om online hun administratie te verwerken. Wat vooral aanspreekt is het feit dat ons kantoor elk moment van de dag zo met u mee kan kijken als u een vraag heeft. Daarnaast houden we ook van tijd tot tijd uw administratie goed in de gaten, of alles wel op een correcte manier geadministreerd wordt.  

De voordelen van het zelf online verwerken van uw administratie

  • Realtime inzage in uw administratie (afhankelijk hoe vaak u het bij houdt)
  • Debiteurenbeheer
  • Crediteurenbeheer
  • Facturatie direct gekoppeld aan online boekhoudpakket
  • Aanmaningen versturen
  • Diverse overzichten
  • Importeren van bankafschriften
  • Batchbetaling van uw crediteuren
  • Incasso van uw debiteuren
  • enz...

Kortom, te veel om allemaal op te noemen.
Bent u nou nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden om online te boekhouden.
Maak vrijblijvend een afspraak voor een demonstratie bij u op kantoor of bij ons op kantoor.
Wij laten u graag zien wat u allemaal kunt doen met het online boekhouden.